אין משמעות כלל למושג יפה או לא יפה בצילום ועיצוב מסחרי יש המון משמעות למושג נכון או לא נכון.
מה מעצבים ומה מצלמים למה ואיך ?!?!? נושא זה כיום יותר מאשר אי פעם בשיווק הדיגיטלי הנו משמעותי ביותר.
על פי מחקרים זיכרון חזותי נחקק במוחנו פי 60000 מאשר מילה כתובה (אישית מסכים לחלוטין).
המשמעות בצילום ועיצוב ויצירת ויזואלייה לקידום העסק ברשתות החברתיות, משמעותה – להביא את האישיות של המותג שלכם לידי ביטוי, כן בהחלט לכל עסק באשר הוא יש אישיות שהולכת ונבנית וראוי שתבנה נכון. בנושא מיתוג הרחבתי בעבר ואשמח לענות בנפרד.
איך מייצרים תוכן ויזואלי? – מצלמים, מעצבים, מצלמים סרטונים, וכל זאת רק לאחר דיון בתכנית השיווק, כן, בהחלט אתם יכולים לעשות בעצמכם או ללמוד איך לצלם ולשלב במדיות תוכן ויזואלי שייצר לכם נוכחות ברשתות החברתיות. יכולים לעשות את זה חברות כמיקור חוץ ואפשר גם ללמד אתכם באמצעות קורסים או ליווי ייעוץ אישי מהיר ופתוח שיטה ייחודית כמו טלי יחיה מ-createit שיכולה ללמד אתכם, איך לעצב, ו/או לצלם בעצמכם כדי לקדם את העסק שלכם על ידי שימוש בתכנות אונליין או אפליקציות נוחות. שקיימות כמעט בכל טלפון חכם.
או תביאו צלמים מוכשרים כמו סער בלכר או אבשלום לוי או צלמים לא רעים אחרים ובנושא עיצוב יש הרבה מאוד גרפיקאים מוכשרים או חברות שמשלבות גם גרפיקה וגם שיווק דיגיטלי
זהו עולם של שלם של לצלם באור או בחושך?!?! תרתי משמע.. ומה לא לצלם!!
איך תוכן ויזואלי תורם לעסק? – נכון לעתים זה יפה אבל זה לא רק מה שחשוב!!
החשיבות היא מה שתוכן ויזואלי מייצר:
קשר טוב עם לקוחות על כל המשתמע
הקשר עם הקהילות המגוונות שאנו חיים בהם
בניית קשר מהיר יותר ומשמעותי ביותר
יוצרים אמון טוב יותר דרך הויזואליה לא סתם אנו אומרים "עין בעין".
דרך ויזואליה אנו יכולים להראות את סביבת העבודה שלנו – שוב באופן הזה יוצרים אמון
מכניסים את הלקוחות במידה לחיינו – כבר אמרנו אנו קונים מאנשים ולא מעסקים!!
מצליחים להעביר מסר וערכים כמו סלוגן טוב
ומספרים על עצמכם ועל העולם הפנימי שלכם, אנשים עוסקים עסקים עם אנשים ולא עם מוצרים אנשים אוהבים לקנות ממקומות ואנשים עם אמירה!!! דרך התוכן הוויזואלי אפשר להראות את היצירתיות שלכם, וכך אפשר לייצר הרבה תוכן בלי מאמץ ובחדות ובמהירות.
כמו בפוסט זה, במקום מלל – תמונה אחת, איור, סרטון, אנימציה קטנה עושים את העבודה הויזואליות משווקת אתכם תוך הנאה בדרך המכירה, מקל עליכם לעבור את תהליך השיווק שוב מספרים להמחשה
שוב על מנת להדגיש: המוח קולט ומעבד מ: משמיעה 10% ומויזואליה 90%
כאשר למלל כתוב יש 20% משמעות, כמובן שגם לצורת הגופן… ו 80% ממראות, הבזקים, תמונות, סרטונים וכו'
קרדיט: פוסט זה נכתב בהשראת הרצאתה של טלי יחיה / createit להראות את הסיפור בעסק.
במידה ותרצו לשמוע או לראות עוד פשוט צרו איתי קשר
זאב יקותיאל / מזון למחשבה – ייעוץ ייזום ואימון עסקי ואישי
תתקשרו ל-052-5310106 או כתבו ל-