4 טעמים

לעתים לקוחותיי מחפשים "קסם"
כתבה בבלוג, החלפת תאורה, לקוח מחמיא וכל העסק ישתנה ויהפוך לעסק רווחי ויפה שכולם ידברו עליו crestor 20 mg.
"יהפוך לרווחי מהאגדות" – זה לא קורה, בקסם.
אבל ייתכן וזה יקרה אך ורק שזה מגובה במקצוענות מכל סוג לאורך זמן.

"תראה את השף הצעיר הזה אסף – פתח מסעדה ותוך שנה הפך לטייקון עולמי" – טעות!
אתם רואים אותו סה"כ בשנה האחרונה, אבל אחרי שהוא עם כ-15 שנה ניסיון + ועוד עשרות שנים של ניסיון של יוסי השותף ואחרים. וכל יום וכל רגע חומרי הגלם נבדקים ותמחור והמחרה הם שפת היום יום ורישוי ואישורים מכל סוג הם הבסיס לכל צלחת ובשקט היו מאכילים את ילדיהם שלהם באותו אוכל.

לעומת מישהו שמנהל סטקייה הזויה שמעולם לא יעיז לתת לילדיו אוכל ממה שהוא מוכר. כך נשבע לי.

"תראה איך בקסטיאל מוכרים ספה ב-30000 ₪ – וברחוב הרצל כמה מטרים משם סט סלון שלם ב-3500 ₪ כולל" – טעות!
אתם באולם התצוגה החדש, אבל אתם לא רואים את עשרות שנות הניסיון של יהושוע הוריו ואחיו והספה שייצרו לפני כ-30 שנה עדיין כמו חדשה משמשת בבית כלשהו. ואת עשרות הנסיעות לחפש בדים טובים יותר ועצים ייחודים וחיפוש אינסופי אחר אומני ברזל ועץ.

"תראה את פלאפל 4 טעמים ברחובות – מוכר ב-16₪ מנה, אצלו תור ועל ידו ב-10₪ ריק גם אני רוצה כזה" רק החליף תאורה והפך רווחי – טעות!

התאורה הוחלפה אבל בעיקר נמצאים עשרות שנים של הקפדה על:
התנהגות ראויה לעובדים, חשבון חומרי הניקוי והשמן קופץ כי כל הזמן מקפידים על החלפת שמן, ניקיון המקום והעובדים.
ותמיד הייתה תאורה ראויה ללקוחות ומעולם לא ביישו אף אחד והכול מנוהל בפשטות, שקיפות מכל סוג ואצל האחר.. אחר.

אם אתם מחפשים להצליח תוך כדי מקצוענות – פשוט תתקשרו

השארת תגובה