בין היזם למיזם

בין היזם למיזם -מיכל רכלבסקי משק 41 בע"מ

 

תמונה זו של חזית "משק 41 " הינו כותרת ל "מיכל רכלבסקי-משק 41 בע"מ"

 

קונדיטוריה איכותית וייחודית ברחוב היצירה 109 במבשרת ציון

התמונה צולמה ב27 מאי 2011 יום ו אירוע השקה.

תמונה זו באה בסוף תהליך ובתחילת תהליך . סוף תהליך ההקמה של הקונדיטוריה באתר זה ,ויציאה לדרך תפעולית ושיווקית לא פשוטה כלל וכלל -אבל דרך מאוד ברורה ,של מאמץ ו מצוינות ללא גבול וללא מנוחה.

רק חיבור מאוד מאוד מקצועי ואישי בין היזם – מיכל רכלבסקי לבין המיזם " מיכל רכלבסקי משק 41 בע"מ"הוא שהביא לאפשרות שתמונה זו תצולם.

רק יזמת נחושה מקצוענית ומתמידה , שעברה לא מעט בחייה המקצועניים , שמבינה משמעות המיזם על כל היבטיו , מכירה ומודעת לכישוריה ויכולותיה , מכירה ומודעת לשוק הקיים ,מכירה ביכולתה להזיז חלק נכבד מהשוק לטובתה שוק של איכות בלתי מתפשרת ,ולא גחמה של רגע..

רק יזמת כזאת עושה ותעשה את מרב המאמצים האישיים והמקצועיים ותגיע ליעדים בלוחות זמנים כפי שקבעה לעצמה. כפי שתאריך הפתיחה נקבע ..עוד לפני שהיה קבלן מבצע…

והפתיחה הייתה איכותית ומרשימה והנראות הייתה ללא רבב crestor 5mg.

להבדיל ממאות ואלפי יזמים חולמים והוזים , שף מיכל רכלבסקי חלמה והגשימה ובין השאר מכיוון שמעולם לא הזתה .

ויש הבדל ענק בין חולמים להוזים . לעתים לא קרובות חולמים -מגשימים … הוזים.. לא מגשימים.למרות כל הכישורים ואיכויות יוצאות הדופן של היזמת ..לא התביישה להפך החכימה , ולאורך כל הזמן ,התייעצה ומתייעצת עם אנשי מקצוע כל אחד בתחומו. אבל כל הסיכונים וכל הקרדיט אך ורק שלה.

ברור לי שיהיו כאלו שיגידו הרי זה ברור אנו מכירים אותה שנים רבות… מספר מילים אלו באות לאלו שעוד לא הספיקו להחליט מה הם רוצים-אשמח לסייע

זאב3

השארת תגובה