מקצוענים משתמשים בשירותי מקצוענים לשיווק אינטרנטי

תפיסת העולם שלי הפרטית והעסקית ש "השכל לא רק נמצא אצלי" וכל הזמן צריך לבדוק האם make or buy וזהו עיקר העניין – האם לעשות בעצמי או לקנות שירותי מקצוען מכל סוג.

וכותרת המאמר : מקצוענים משתמשים בשירותי מקצוענים לשיווק אינטרנטי בדיוק מתכוונת לנושא זה.

גילוי נאות לאחר שנים רבות שאני מייעץ גם בשיווק ונגזרות פרסום במדיות שונות

ולאחר שהשקעתי מאמצים מכל סוג בנושא אינטרנט לשיווק עצמי , רק לאחרונה אני "חותם" על האתר הנוכחי שלי www.zeevy.co.il , בהחלט השקעתי המון מזמני ומיכולותיי וניסיוני.

אבל את העבודה הטכנית המקצועית עשו מקצוענים : יהב דיגיטל

1. כיום יש אפשרויות רבות מאוד לשיווק אינטרנטי – שיווק אינטרנטי אינו עולם אחר, הוא ערוץ נוסף לשיווק עם הרבה מאוד ניואנסים וחלים עליו "החוקים" של שיווק מסורתי. ואינו מחליף חשיבה עמוקה על העסק ומה נדרש ממנו שימכור יותר והשיווק האינטרנטי רק הינו נגזרת ולא תכלית העניין.

ישנם מדיות רבות ותתי חלוקה שלהם וכל עסק מכל סוג צריך להחליט בעקבות חשיבה עמוקה וניתוח, איזה סוג של שיווק הוא צריך והנגזרת מהו יחס ההמרה. או במילים אחרות ופשוטות:

מה אנחנו משקיעים – מול מה אנו מקבלים.

like בפייסבוק, צפיות ב – youtube, דף נחיתה, אתר אינטרנט, לינקדין , instagrem באנר באתר מוביל, ועוד ועוד אינם יכולים לעמוד בפני עצמם .

כל אחד מהר"מ ועוד רבים אחרים נמדדים ביחס ההמרה שאנו נקבע מראש וכך נמדוד הצלחה:

שיחת טלפון, קניית מוצר, השארת פרטים, ואפילו אתר תדמיתי אינו עומד בפני עצמו "שיהיה"

יש לו משמעות, עדיף אין אתר מאשר אתר נשכח ולא מקצועי, כמו חלליות נשכחות שאם לא מטפלים בהם יכולות להפוך ל"זבל חללי" שיפגע בנו בזמן שהכי לא צפינו לזה..
את זה יודעים לעשות מקצוענים שמתמחים בשיווק אינטרנטי שמתמחים במקצוענות טכנית וביחסי המרה.
גרפיקאי מעולה לא בהכרח יכול לעשות זאת, בונה אתרים לא בהכרח יכול לעשות זאת, ואפילו.. צלם 
עילית לא יכול לעשות זאת… בהחלט יש כוכבים שהם גם וגם.

רק מקצועני יחסי המרה דיגיטליים עם ניסיון מוכח יכולים לעשות זאת .

בהחלט יכול להיות שמקצוענים אלו מתייעצים עם יועץ עסקי או שיווקי, לעשרות נושאים אחרים, וטוב שכך.

ולכן אל תבזבזו זמנכם ומשאביכם ולקבל "חינם" כיוון שאתם יודעים לצלם, או גרפיקאים או יודעים מה זה תבנית world press תתמקדו במקצועיותכם ואז תגיעו ליחס המרה מייטבי עבור משאביכם היקרים.

וברור לכם שאם עשיתם זאת מעולה וטוב זה לא היה "חינם" השקעתם בזה משאבים.

השארת תגובה